23 ian. 2011

„TZURAI GARDEN” (2008)


Proiect: Ing.peis. Raluca Rusu, Ing.peis. Cristian Ilea, Ing.peis. Alexandru Ciobota, stud. peis. Andrei Condoros
Faza de proiect:  Concept
Competitie: 17th International Garden Festival of Chaumont sur Loire (Franta)
Tema: ’Sharing the garden’
Suprafata: 100 mp

Concept: Designul gradinii se profileaza pe conturul unei locuinte traditionale maramuresene, cu interpretarea moderna a spatiului faptelor de ritual si a spatiului faptelor de viata. Simbolistica maramuresana se bazeaza pe credinta si mituri precrestine, astfel motivele vor fi descoperite treptat, parcurgindu-se traseele conturate si vor sprijinii buna intelegere a vietii taranului maramuresan. Gradina are o organizare dinamica, sustinuta de dispunerea elementelor pe mai multe inaltimi, utilizarea de culori si texturi variate si introducerea unor materiale diverse. Pentru a destinde atmosfera am ales o interpretare stilizata si in acelasi timp amuzanta a unor obiecte de mobilier si a unor simboluri, astfel incat atat persoanele mature cat si copiii sa manifeste un maxim interes.
Plantele alese nu reprezinta neaparat vegetatia tipica din Maramures ci au fost utilizate mai mult pentru a sugera texturile, culorile si materialele regasite in locuintele caracteristice zonei.

Un comentariu:

  1. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere